Regulamin sklepu internetowego Lazydots.pl

(ostatnia aktualizacja 10.07.2018)

I. Informacje o firmie

1. Sklep internetowy Lazydots.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:
Martyna Kozłowska,
ul. Karolkowa 66/74 lok. 25,
01-193 Warszawa.
NIP: 7221562384
REGON: 366325738
2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 506058192 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00-18:00 lub pod adresem e-mail kontakt@lazydots.pl.
4. Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.lazydots.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod numerem 736 060 414.
2. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane jest posiadanie konta zarejestrowanego w sklepie lazydots.pl.
3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji lub podczas procesu zamawiania. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
– liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem;
– koszty dostawy;
4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia;
– w przypadku zamówień płatnych z góry – w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie;
5. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– przy odbiorze – za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w Sklepie;
– z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 88 1090 1014 0000 0001 2099 2560;
– z góry przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na
adres mailowy: kontakt@lazydots.pl (lub pocztą na adres sklepu) wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany zostanie przelewem na wskazane konto bankowe.
4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail kontakt@lazydots.pl (lub pocztą na adres sklepu); podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru w sklepie), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od otrzymania wniosku przez Sklep.
4. W przypadku konieczności zwrotu produktu Klient powinien przesłać przedmiot do adres Sklepu. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi.
5. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.

0