Cieszymy się, że dokonałeś zakupów w naszym sklepie internetowym!
Jednocześnie bardzo nam przykro, że z jakiegoś powodu musisz zwrócić zakupiony towar. Wierzymy jednak, że nasza procedura zwrotu jest łatwa i przyjazna dla klienta.
Aby zwrócić produkt, należy wykonać trzy kroki:
- Wypełnienie formularza zwrotu:
Najpierw pobierz ( link ) i wypełnij formularz zwrotu, który należy dołączyć do paczki wraz z dowodem zakupu. W formularzu prosimy o podanie informacji, które produkty zwracasz oraz danych osobowych. Prosimy, żeby formularz wypełniony był dokładnie i czytelnie.
- Spakuj towar:
Upewnij się, że towar jest w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania. Następnie zapakuj towar w odpowiednie opakowanie i w sposób, który zapewni jego bezpieczeństwo podczas transportu
- Nadanie paczki:
Istnieją dwa sposoby na nadanie paczki.
- Pierwszym z nich jest nadanie paczki u dowolnego przewoźnika (adres: Lazydots, Księżycowa 1, 01-934 Warszawa), przy czym koszty wysyłki ponosi wtedy klient.
- Drugim sposobem jest skorzystanie z bezpłatnej opcji nadania paczki poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl i wysłanie jej w paczkomacie firmy InPost. Na tej stronie wygenerujesz kod zwrotu, który wystarczy napisać flamastrem na paczce, tak aby był on widoczny i czytelny.
- Zwrot pieniędzy:
Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym produktem, dokonamy weryfikacji i rozpatrzenia zwrotu. W przypadku pozytywnego decyzji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 7 dni na podane przez Ciebie konto bankowe lub w inny sposób.
Mamy nadzieję, że procedura zwrotu jest dla Ciebie jasna i prosta. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.